piątek, 6 maja 2016

Recenzja Pudru - Wibo Fixing Powder

Recenzja pudru: Wibo Fixing Powder


Kochani, ostatnio dzięki promocji -49% w Rossmannie postanowiłam uzupełnić swoje braki w kosmetyczce. Szczerze mówiąc gdzieś w magicznym pudełeczku znajdują się zdobycze z przedostatniej promocji Rossmanna, lecz taka już moja natura kolekcjonera ;) 
Przeglądając filmy jednych z moich ulubionych youtuberek- Loveandgreatshoes (które serdecznie pozdrawiam), skusiłam się na zakup transparentnego pudru marki Wibo.  Pomijając fakt, iż zdobyłam go tylko i wyłącznie dzięki uprzejmości jednej z Pań, która po dostawie od razu odłożyła produkt, bo w przeciwnym razie rozchodził się w tempie natychmiastowym. Może to świadczyć m.in. o jego wysokiej jakości. 
Jest to kolejny produkt z niskiej pułki cenowej (cena regularna: 12.99), który sprawi, że Wasz makijaż stanie się piękniejszy. Świadczy o tym nie tylko moje skromne zdanie, ale też oceny na wizażu i opinie na stronie Rossmanna. 
wibo fixing powder, recenzja, puder sypki


*Puder jest niesamowicie jedwabisty w dotyku. O ile mogę sobie pozwolić na takie stwierdzenie, jest świetnie zmielony;
*NIE jest to puder z tej kategorii: konsystencja mąki, która wybiela podkład;
* nie bez kozery słowo "fixing" w nazwie, świetnie ujednolica makijaż;
*stosowałam go na sam podkład w celu zmatowienia skóry- rewelacja;
*stosowałam go przy konturowaniu twarzy- rewelacja;
*stosowałam go na ukończony już makijaż (konturowanie, róż itp), oczywiście w małej ilości i idealnie scalił mój make up;
*można stopniować jego efekt: delikatne wykończenie makijażu bądź nałożenie za pomocą precyzyjnego pędzelka np na skrzydełka nosa (dla zmatowienia);
*jest wydajny;
*delikatnie i przyjemnie pachnie;

*nie uczula.
wibo fixing powder, recenzja, puder sypki

wibo fixing powder, recenzja, puder sypki

Do czego ?
* Wykończenie delikatne makijażu,
* "baza" pod konturowanie przy pomocy produktów pudrowych ( rozprowadzają się na nim świetnie),
* jeśli nie jesteś fanką makijażu, nic prostszego, nałóż puder na puszek do pudru bądź pędzelek i omieć nim twarz. Efekt jednolitego kolorytu skóry i tzw blurry face ;)
* idealny dla kobiet którym wystarczy krem BB bądź CC- po aplikacji wyżej wymienionego kremu, nałóż puszkiem bądź pędzlem puder w okolicy T ( środek czoła, nos, broda) uzyskasz efekt świeżego makijażu, bez efektu nadmiernej ilości pudru.


Nie jest to typowy puder ekstremalnie matujący, bo i nie taki jest jego cel. 

Podsumowując jestem z niego bardzo zadowolona. Sprawdza się świetnie. 

http://www.rossmann.pl/Produkt/Wibo-Fixing-Powder-puder-utrwalajacy-6g,354665,5072

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz